20 lutego 2011

Wyzwanie I - moja lista książek.

"Paula"
Aj, jak mi miło, że to wyzwanie okazało się tak dla mnie dostępne:))) Cieszę się, że na początku poruszamy taki temat, bo to miłości nigdy za wiele, a dodatkowo autorka, którą mam na myśli pisze o tym dużo i ciekawie!

Ja oczywiście zacznę od mojego ulubionego "Pocieszenia" Anny Gavaldy, które czytałam w tamtym roku, ale do którego chętnie wrócę z trzech powodów: po pierwsze książka należy do moich ulubionych, po drugie czytałam ją, gdy jeszcze mój blog nie funkcjonował i nie miałam jej jak ani komu polecić, po trzecie mam ją u siebie na półce także problem ze zdobyciem powieści odpada.
Następną książką po jaką sięgnę będzie "Kochałem ją" tej samej autorki, ale tym razem czytanie mam zamiar połączyć z oglądnięciem filmu, który powstał na podstawie tej krótkiej, ale bardzo treściwej książki.
Trzecią książką będzie "Potencjał erotyczny mojej żony" Davida Foenkinosa, w którą to książkę się dzisiaj zaopatrzyłam przy pomocy cudu techniki jakim jest internet:) Mam nadzieję, że książka jakoś do mnie dotrze w czasie tych trzech miesięcy i będę was mogła uraczyć jej recenzją!

Zapowiada się ciekawie na początek!
Pozdrawiam wszystkie uczestniczki i do spisania:)))

1 komentarz:

  1. Nie czytałam jeszcze nic Anny Gavaldy, z chęcią przeczytam Twoje recenzje... A jak zabraknie Ci książek, to spokojnie, jakoś się je podeśle ;)
    Jeszcze tylko proszę cię o oznaczenie posta i wpisanie w etykiety "Paula" oraz "I luty - maj", dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń