26 lutego 2011

Wymiana

Postanowiłam wprowadzić kolejną nowość do naszej Kawiarenki tak, aby przypadkiem komuś nie zrobiło się nudno.
Myślę, że wymiana to dobry pomysł, bo nie wszystkie książki, które chciałybyśmy przeczytać są w naszym zasięgu. Dodatkowo są one chyba miłym urozmaiceniem, bo przecież zawsze sprawia radość paczka z książką (!)  i drobnym upominkiem w pochmurny dzień.
Osoby, które chcą wziąć udział w wymianie muszą być oczywiście uczestnikami wyzwania. Proszę, aby zainteresowane osoby zgłosiły to pod tym postem. Proszę również o informację, czy jest się zainteresowanym przesyłką zagraniczną. Oczywiście będzie ona nieco więcej kosztować i dłużej będzie się czekać, ale chciałabym, żeby każdy uczestnik naszego wyzwania miał równe szanse.
Na zgłoszenia czekam do poniedziałku 28 lutego (może przez ten czas pojawią się nowi uczestnicy), później rozlosuję pary do wymiany. Osoba, która otrzyma książkę będzie musiała ją zrecenzować.
Jakie książki wybieramy? Oczywiście należy dobrać taką książkę, która będzie pasowała do naszego tematu - czyli francuski autor i Miłość.
Mam nadzieję, że książki dotrą do uczestników do końca marca.

Pierwszy raz organizuję taką wymianę, ale mam nadzieję, że żadnego ważnego punktu nie pominęłam... Jeśli pojawi się jakiś problem, proszę pisać!

6 komentarzy:

  1. sypiesz pomysłami :D podziwiam ;)
    oczywiście wymiana to fajny pomysł więc jestem chętna wziąć udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście ja także jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem za, chętnie wezmę udział w wymianie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie: czy ja wybieram książkę, którą chcę wysłać, czy daję tylko propozycje i osoba, do której wysyłam, wybiera sobie jedną książkę z listy...?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze przecież można tez wymienić swoje zdania i się dopytać:)

    OdpowiedzUsuń